Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Nettan - 3 januari 2008 23:13

Som alla andra har jag vänt på dygnet. Under hela dagen har jag befunnit mig i någon slags kokong utan förmåga att tänka klart, men nu när det börjar närma sig natt då är jag pigg som aldrig förr.


När jag lämnade massa plugg till efter jul kändes det som en utmärkt idé, just nu känns plugg ungefär lika lockande som att rösta blått. Har en tenta jag måste göra under morgondagen, ett 10 sidors arbete som ska vara inne den sjunde samt en tenta till den 15:e. Men jag var hög på julendorfiner innan och kunde inte koncentrera mig.


Annars är jag mest beroende av Grey´s Anatomy. Idag lyckades dom få oromantiska mig att lipa till ett avsnitt. Jag erkänner att jag sedan kollade in någon slags fansida där episoden fanns med som favoritcitat. Jag funderade på att blogga upp det. Kom på mig själv med hur patetiskt det vore. Just nu är jag en tönt, en romantisk tönt. Skönt att det snabbt brukar gå över. Gillar mitt cyniska jag bättre. 




Ovido - Quiz & Flashcards