Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Nettan - 18 januari 2008 10:49

Att växa upp med två äldre bröder gav följande konsekvenser;


- Under stor del av mina uppväxtår hade jag och mina bröder samma frisyr, alltså hockeyfrilla. Vi fick alla klippa oss på Assars herrsalong.


- Jag ägde visserligen en NKOTB skiva men mina stora idoler AC/DC.


- Min föräldrar tyckte att moped var ett ypperligt sätt att ta sig fram och ansåg därmed att jag också borde skaffa mig en.


- Samantha Fox var ett naturligt inslag som kvinnlig förebild.


- Otaliga gånger fick jag lov att titta på Stockholmsnatt eftersom det var den absolut hetaste filmen och Paolo Roberto var guden.


- Stora problem att ostört haffa åt sig någon äldre kille på grund av ständig beskyddarverksamhet.


Av Nettan - 18 januari 2008 08:37

I ett par dagar har jag nu jobbat på min tenta. Igår upptäckte jag att allt jag skrivit var fel. Jag måste säga att det kändes lite småtrist och en viss stress har nu infunnit sig. Samtidigt är jag nöjd med upptäckten eftersom det hade varit ett solklart IG om jag lämnat in. Och som ni vet, jag pysslar inte IG:n. Klockan fyra i natt går bussen till Kartalkaya, vi ska upp och åka skidor (utför givetvis). Tills dess ska min tenta vara inskickad. Fixar jag det är jag mycket redo för ett tidigt firande av min födelsedag. Sol (optimist), skidor och all inclusive. Det blir inte mycket bättre än så.

Ovido - Quiz & Flashcards