Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Nettan - 10 januari 2008 14:16

SO´ har läst på om Tjejvasan och gett sina funderingar gällande, fusk, efterfest, utrustning och medverkar. Här kommer mina;


Fusk- Vad menas med fusk? Hur får man reda på hur man bäst fuskar? Jag vill hemskt gärna fuska och har inga moraliska betänkligheter gällande detta.


Efterfest- Dom menar att människor orkar festa efter loppet. Thank you lord! Äntligen nått positivt med hela det här påhittet.


Utrustning- Hur känner du inför skoter?


Medverkan- Som att man inte skulle vara riktig dalkulla utan att ha åkt det där loppet, trams. Sjukdomar kan komma så hastigt, så väldigt hastigt.

Av Nettan - 10 januari 2008 14:05

Jag är som dom flesta redan förstått inte särskilt förtjust i barn. Tanken slog mig nu att det kanske beror på att jag var ond som barn. Ingen av mina kompisar från den tiden har heller barn, dom var också onda.


Den första mordplanen smidde vi i mycket ung ålder, grannen Lisa skulle förgiftas. Dagens kids får ju massa märklig inspiration från Internet, eftersom vi bara fick spela Donkey Kong och möjligtvis tjuvtitta på V trodde vi sådeles också att saft spetsad med olika kryddor skulle ta livet av någon. Känns ändå bra så här i efterhand.


Mitt sjukaste minne är ändå när vi kom på att älgspillning är väldigt likt negerbollar. Vi hämtade ett gäng kluttar i skogen, omformaterade dessa och rullade på pärlsocker. Delikatessen erbjöd vi sedan den kompis som för tillfället var utfryst (vi alternerade på den posten). Sådana ondskefulla gener bör inte föras vidare. 

Av Nettan - 10 januari 2008 13:01

Älskar fortfarande den här låten. Nytt album släpper dom i maj. 

Ovido - Quiz & Flashcards