Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Nettan - 7 januari 2008 18:30

Piteås lokalkändis Janne uppger sig ha oantastligt god smak. Vi tycker inte lika om så mycket, egentligen är vi bara eniga om att korv är bästa maträtten. Gällande den här musikrekommendationen är jag dock beredd att samtycka. Erkänner att jag var skeptisk inför det totalt avtändande bandnamnet men utsökt låter det.    

Av Nettan - 7 januari 2008 17:49

Jag vill äga mitt eget boende igen. Det är verkligen skittrist att hyra. Jag älskar inredning och pyssel men det känns som aldrig lönt när det inte är ens eget. Ett bra boende kommer högt på min prioriteringslista. Tyvärr har det varit lite svårt att hitta det där drömboendet, vilket inneburit tio flyttar mellan 1998 och 2005.


Jag är allergisk mot nybyggen, byggnadsår senast 1930 om jag får bestämma. Går verkligen igång på plankgolv och gamla fönster. Egentligen har jag alltid velat äga ett riktigt renoveringsobjekt. Tyvärr har jag insett att jag är både ohändig och rätt lat. Så en topprenoverad 20-tals lägenhet skulle passa utmärkt. Vissa prioriteringar måste ju dock göras för att det ska vara möjligt. Stockholm, icke. Pajala, ja.  

Ovido - Quiz & Flashcards