Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Nettan - 13 januari 2008 23:34

Jag är definitivt en periodare, går ut hårt och tröttnar lätt. Under hösten har mina stora beroenden bestått av plommon, klänningar, ballerinakakor och klementiner. Plus en viss besatthet gällande Toast Skagen. När det kommer till godis har jag lätt bulimiska tendenser, minus kräkdelen alltså. Därför är jag gruvligt trött på After Eight just nu, så arbetsamt stora askar. Nya beroenden;


- Kellog´s Special K Red Berries


- Röda naglar


- Wraps


- Äppeljuice


- T-shirts



Av Nettan - 13 januari 2008 15:30

Helgen har bjudit på riktigt fint väder, nyss suttit ute och skaffat mig några nya fräknar. Igår var vi några stycken som var ut och åt på Vouge och sen vidare till Neu Pera. Riktigt trevligt även om NP var mer än fullpackat. Dessutom vill jag som vanligt gnälla lite på musiken. Techno måste verkligen vara djävulens påfund. Bara människor som nallat på konstiga svampar kan tycka att det är bra.


Nu borde jag egentligen gymma men mitt realistiska jag säger soffan.  



Ovido - Quiz & Flashcards