Alla inlägg den 28 januari 2008

Av Nettan - 28 januari 2008 16:08

Lånar lika som bär nummer två från roliga bloggen Stationsvakten.


Vad gör Blossom i våldets Kenya?

Av Nettan - 28 januari 2008 13:39

Aftonbladet är ena riktiga luringar. Idag hade de en artikel, "här är dom nya stjärnorna på slottet" och så suddiga ansikten för att riktigt höja spänningen. Jag granskade bilden och tänkte, kan möjligtvis vara Lotta Engberg? Ivrigt började jag tänka på hur Lotta skulle dela med sig av livet som schlagerstjärna. Hur var romansen med Christer Sjögren? Hur kändes det när Fyra bugg och en Coca Cola blev Boogaloo dansa rock´n rolla? Det kunde ju bli minst lika spännande som när Arja Saijonmaa avslöjade att hon i åratal bett om att få vara med på Allsång på skansen. Det kunde också bli förstasidestoff. Men tror ni att det var Lotta? Helt klart dagens största besvikelse.

Av Nettan - 28 januari 2008 09:50

Middagen blev väldigt lyckad. Stort minus till soppreceptet, jag är övertygad om att den som skrivit det har alkoholproblem. 3 dl vin skulle den innehålla, smakar av och inser att jag lika gärna kan servera en skål vitt vin. Många räddningsinsatser krävdes för att den skulle bli ätbar. Toppbetyg till desserten. Det allra viktigaste är dock att jag fortsatt är Singstarmästarinna.

Ovido - Quiz & Flashcards