Direktlänk till inlägg 12 oktober 2007

Me, me, me

Av Nettan - 12 oktober 2007 14:30

"Nettan, nettan, nettan... herregud vad du har förgyllt min kväll. Läst i din blogg och jag kunde verkligen inte sluta förrän jag läst sista inlägget. Herregud vilken humor du har, du måste ge ut en bok eller nåt med dina samlade."

Jag gillar det här. Det finns väldigt intelligenta människor där ute som uppskattar den konstform jag utövar här på bloggen. Främst uppskattar jag tanken på att jag borde ge ut en bok med mina samlande verk. Verkligen en bra tanke. Jag och Schulman kommer att sitta där på boksigneringarna och tala om livet som uppskattade bloggare, tala om hur det kostar på att ständigt stå i rampljuset. Sen kanske jag och baren Meral får åka på någon finlandsfärja, kanske som konferencierer för årets man. Kanske kommer jag att få vara med i nått lekprogram på TV (hoppas på Doobidoo). Det bästa vore ändå om det blev barturné. Tänk när jag kommer in som gästbartender på Wasastugan, det ni! Vadå, hur tänkte ni nu? Hybris, jag?

Vink, vink till min nya läsare!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards