Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Trött

Av Nettan - 29 januari 2008 07:12

Vilken natt, det blåser verkligen orkanvindar. Har vaknat otaliga gånger och känt oro för att få se himlen på lite väl nära håll. När klockan ringde vid sexsnåret för att det var dags att åka till gymmet kändes det inte längre aktuellt.


T är krasslig, jag har intagit soffan och håller mig ständigt på några meters avstånd. Vägrar helt enkelt att bli sjuk igen, jag drar till mig baciller så som vänsterpartiet drar till sig palestinasjalar. Tur att jag inte jobbar på dagis eller bor i kollektiv.  


Nu väntar två tentor, tjoho... 

  

 
 
So

So

29 januari 2008 08:39

Nä nu får du inte vara sjuk mer...håll palestinasjalen borta...låångt borta och ta hand om dig med vitlök och enchinachea nu...

http://soffansso

 
trollpackan

trollpackan

29 januari 2008 09:04

Hmm...nej, att vada omkring i palestinasjalar på ett kollektiv...snubbla omkring och ha dig...låter inte så livat direkt...förstår att du håller dig på avstånd;)

http://trollpackan

 
Ingen bild

Marianne

29 januari 2008 09:24

Gecmis olsun till T! Och håll dig frisk. Själv har jag kompis från Stockholm här så det blir inte mycket bloggat. I dag blir det nog museet i stället, för det regnar och blåser här också. Kanske utkanten på ert väder? Kramar M

 
Ingen bild

Nettan

29 januari 2008 17:19

Inga tecken på sjukdom ännu, jag ska fortsätta hålla mig på långt avstånd...

Ja, det är verkligen ruskväder. Blåst och snöblandat regn!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards