Direktlänk till inlägg 29 januari 2008

Anders Wendin

Av Nettan - 29 januari 2008 16:03

Inspirerad av Wääs fina kärlekshyllning till Natalie Portman kände jag att det var dags att hedra Sveriges hetaste man med inlägg. Förutom en tidig förälskelse i

Carl-Einar Häckner så är detta min enda "kändis" crush. 


Äktenskap utan date och ensam etta: Anders Wendin

Bubblare: Wentworth Miller


Vad tror jag mig då veta om Anders förutom att han är übersnygg och har en utomordentligt vacker stämma;

- Född 1975 och uppväxt i Sveriges vackraste landskap Dalarna, närmare bestämt i Ludvika

- Spelade tidigare i bandet Monster

- Är sambo med Linda Santiago som är väldigt söt (jäklans)

- Hade trea i musik under skoltiden 

- Utsågs av tidningen King till årets bäst klädde man

- Kontrollfreak

- Är lika snygg i sitt krull som rakad


Saker jag skulle göra för Anders; 

- Ge upp mina myskläder

- Se lite dystrare på livet

- Äta upp hela mackan (även kanterna) för att inte smula så mycket

- Bara använda underkläder inköpta efter 2005

- Ge upp mitt kontrollbehov

- Gå med på att köpa en bostad byggd efter 1930 

- Sluta lyssna på populärmusik

- Sova på vilken sida av sängen som helst

- Sluta feströka

 
 
So

So

30 januari 2008 15:18

Det var ingen dålig "ge-upp-lista", gå på hans halvdeppiga spelningar som en supporting wife och INTE feströka...nä du gumman där är det kört. Att bara använda underkläder från efter 2005, mm kanske troligt. Att bo i ett gammalt hus, det tror jag på. Men att äta upp hela mackan..ja du är det verkligen värt det :)
/So

http://soffansso

 
Ingen bild

Nettan

30 januari 2008 15:57

Jag tror iofs inte att han kommer be mig sluta röka. Vi ska leva på depp, öl och cigaretter :) När jag tänker på det kanske han inte bryr sig så mycket om lite kanter heller...framtiden är ljus!

 
trollpackan

trollpackan

31 januari 2008 07:36

Ett sån´t ögongodis är ju värt en del uppoffringar!;)
Japp, ska försöka att ha det bra uppe i norr!
kramen

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards