Direktlänk till inlägg 31 januari 2008

Är det så?

Av Nettan - 31 januari 2008 08:22

Såg att kanal fem nu ska göra sin egen version av Bonde söker fru. I deras program Frusna män ska tittarna få följa tre norrländska mäns jakt på kärleken. Betyder det att efter bönder så är norrlänningar det mest svårsålda vi har? 

 
 
so

so

31 januari 2008 10:50

Trodde de hade sitt på det torra redan med busslast av fruntimmer från ryssland som skeppas till Norrland titt som tätt...

http://soffansso

 
Ingen bild

Nettan

31 januari 2008 12:01

Personligen tycker jag ju att otäcka Östermalmsbrats borde vara det mest svårsålda...

 
Mattias

Mattias

31 januari 2008 23:25

Oddsen är väl små att hitta den rätta om man aldrig stöter på människor överhuvudtaget gissar jag

http://yeahskivas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nettan - 28 maj 2008 07:37

Nu är vår nya blogg igång, framöver finns jag och SO på;   http://www.hybris-sonett.blogspot.com/  ...

Av Nettan - 24 maj 2008 17:39

Jag borde portas från Gina Tricot. Nyheter varje vecka är inte alls bra. ...

Av Nettan - 23 maj 2008 14:56

Jag och SO pysslar med att skaffa oss en gemensam blogg. Därför är jag dålig på att uppdatera just nu. Jag hoppas att ni följer till den nya, meddelar adress inom kort. ...

Av Nettan - 19 maj 2008 19:30

Jag var hos frisören idag, hon ögnade igenom mitt hår och sa;   "Vilket häftigt hår, det här kan man ju atombomba utan att det skulle ta skada"   Så är det att vara sponsrad av Schwarzkopf. Tack Charlotta.   ...

Ovido - Quiz & Flashcards