Alla inlägg under oktober 2007

Av Nettan - 21 oktober 2007 13:57

Det finns vissa saker som jag gärna inte avslöjar för alla....men det är lika bra att säga det. Så här är det:
1. Jag älskar att titta på Girls Of The Playboy Mansion även om jag tycker det är rätt bisarrt.
2. Jag läser serien Gossip Girl men tycker att det är riktig pinsamt att köpa dom.
3. Jag lyssnar väldigt ofta på Way Back Into Love från Music & Lyrics
3. Jag gråter till i stort sett allt, här om dagen grät jag till Fab Five.
4. Jag håller på med ett sluta vara rädd projekt som innebär att jag ska utsätta mig för saker jag är rädd för. Just nu jobbar jag med karuseller.
5. Jag tycker rätt så bra om Fredrik Reinfeldt men hatar att erkänna det.
6. Jag tycker det är riktigt pinsamt att jag inte kan äta med pinnar och ser det som mitt nästa läroprojekt.
7. Jag älskar att lösa Melodikrysset

Av Nettan - 21 oktober 2007 10:06

Jag vaknar alltid tidig, spelar ingen roll om det är veckodag eller helg. När jag var liten tyckte jag att alltid att det var konstigt att mina föräldrar klev upp så tidig fast dom fick sova. Mamma sa då att jag själv fick se när jag blev vuxen. Antar att jag blivit vuxen nu.

När jag vaknar är kaffe det första som gäller. Sen surfar jag i soffan och har det allmänt gott. Idag är det extra mysigt för det regnar så jag kan med gott samvete kura under täcket.

På helgen brukar jag alltid kika in Idolklippen. Vill ju också hänga med trots att jag mest får se på digitalturken nu mera. Jag tycker Andreas är urgullig. Såg något klipp där han visade upp sin plattång. "Det blir väldigt rakt och behagligt, så att man slipper det stora fluffiga håret, det känns verkligen bra när man använder den, det gör det." Så kan det sluta om man ställer upp i Idol. Daniel gör mig allmänt nervös, falsett och sen den där galna blicken, hög skrämselvarning på den.

Idag blir det en vända till gymmet och ett besök till min hårguru Illhan för att höra om han kan ordna mina extensions. Jag är på utmärkt humör och önskar er alla en bra dag, var än ni nu befinner er.

Av Nettan - 20 oktober 2007 22:56

Av Nettan - 20 oktober 2007 21:21

Igår var vi inne i Taksim, åt god mat och hamnade sen på en skaka rumpa klubb. Lite trist att vi missade vuxenmiddagen (eftersom deckarförfattarna var där) men resultatet blev ju gott ändå. Dom hade drinkar som måste ha innehållit rysk aceton eller nått för de gav så konstiga effekter. Det finns verkligen ingen rättvisa i att jag var den enda som mådde dåligt i morse. Som kvällsmys bjuder jag på väldens bästa Göran.

Av Nettan - 19 oktober 2007 16:53

Jag måste säga att jag är ganska liberal när det gäller musik, jag stör mig inte så ofta på meningslösa texter och kan ibland absolut uppskatta den formen av hjärnslö underhållning. Det är egentligen bara Markoolio som jag får spunk av. Septembers nya låt går mig dock på nerverna. Fyra minuter av, I live until the day I die. Ja, det måste ju vara en av det saker vi säkrast vet här i världen. Vi lever tills vi dör.

Sen är det ju den låt som kallas nya Boten Anna, Kokobom. Titeln talar ju egentligen för sig själv. Kokobom, bombom här är jag. Kokobom, bombom här jag. Vad sägs om den en romantisk afton? Ärligt, någonstans måste ju gränsen gå.

Av Nettan - 19 oktober 2007 12:04

Läste att Mel C ska äta specialkakor för att skaffa sig en F-kupa. Jag gillar tanken. Sitter framför datorn, äter lite kakor och mellan tuggorna tittar jag ner på min växande byst. Det sägs att kalorierna från kakan sticker rätt till tittsen. Fantastiskt, Japan någon?

Av Nettan - 19 oktober 2007 09:50

Mitt förra inlägg om barn skapade obalans i förhållandet. T hävdar att han inte visste om min barnskräck. Herregud, inte ens Aftonbladet skulle nappa på den nyheten. Nu pågår någon slags barnkampanj och varje gång jag ser ett barn känner jag två ögon i nacken. Jag kastar onda ögat på barnet och T säger att jag måste skärpa mig. Här om dagen ringde han och berättade att på restaurangen där dom var, fanns ett litet sött mongoliskt barn. Precis som att jag skulle se en Maddox lookalike framför mig och bli redo att producera. Jag måste säga att det krävs mer kreativa försök än så (helst inget mixtrande med preventivmedlet) för att konvertera mig till barnsidan.

Av Nettan - 17 oktober 2007 19:49

Såg att en av mina favoritkillar Lasse Lindh hade en låt med bland melodifestivalbidragen. Antar att han själv tänkt framföra låten. Jag säger bara, Lasse gör det inte! Det finns fortfarande tid att dra sig ur, du är alldeles för bra för melodifestivalen.

Ovido - Quiz & Flashcards