Alla inlägg under oktober 2007

Av Nettan - 11 oktober 2007 13:24

Ärligt, Kalles randiga med banan, hur vidrigt låter inte det?

Av Nettan - 11 oktober 2007 11:23

Pratade precis med min syster och vi diskuterade det här med barn. Hon är ju nybliven singel (känns fortfarande lite märkligt) och hennes största farhåga är att träffa någon som har massa barn. Det är rätt intressant att både jag och min syster verkar har drabbats av barnskräck. Hur gick det egentligen till när barngenen hoppade över oss? Jag brukar ganska ofta fundera på det där och försöka övertala mig själv att jag vill ha barn. Att det vore mysigt med en liten snoris. Men det funkar helt enkelt inte, min biologiska klocka är tvärtyst!

Av Nettan - 10 oktober 2007 21:07

Egentligen är det underligt att det ska vara så svårt att ta sig iväg och träna. Det är ju en av de skönaste känslorna som finns att vara helt slut efter ett pass. Jag måste komma igång med träningen på riktigt igen, jag måste tänka större än rumpa, måste tänka tjejvasa. I alla fall så är jag inne i en grymt bra matperiod, kräver extremt lite föda. Kommer jag nu bara in ett bra träningsflyt så ordnar det här sig. Fokus, fokus...

Av Nettan - 10 oktober 2007 14:08

Sitter och sliter med min tenta som ska vara klar på söndag när jag inser att på måndag är det sista dagen att anmäla sig till vårterminens kurser. Ärligt, jag är så sjukt trött på det här! Det känns som det var igår jag satt och letade fram de kurser jag läser nu. När jag har läst klart vårterminen kommer jag att ha studerat i fem år. Ett par år för mycket tycker jag. Efter det ska jag inte läsa ett enda poäng till!

Av Nettan - 9 oktober 2007 10:20

Första bilden visar hur jag hade sett ut som kille, hade funkat tycker jag. Känner att jag med ganska goda resultat hade kunnat ge mig ut i gayvärlden, för straight ser jag då inte ut att vara. Den nedre bilden visar hur jag kommer att se ut på äldre dagar. Tror att jag kommer att ha stor pondus på PRO- träffarna, ser riktigt ilsk och missnöjd ut.

Av Nettan - 8 oktober 2007 11:47

Oktoberfesten var absolut en upplevelse. Riktigt skoj och riktigt jobbigt. Att gå upp klockan sex för att dricka öl kändes bisarrt. Väl inne (efter ungefär fyra timmar) var det härlig stämning och ölen flödade. Värt ett besök? Absolut! Åka igen, nej...
Tankar och slutsatser;- Öl är bara gott i väldigt små mängder. - Jag kan sluta tro att jag fortfarande skulle gilla att sunka runt på festival, egentligen är jag alldeles för bekväm. - Att festa hela dagen är mest som ett utdraget samlag utan orgasm. Det är halvkul hela vägen, men det blir aldrig nån topp. - Jag är tillräckligt gammal för att bli löjligt glad när dom trodde jag var 20.

Av Nettan - 5 oktober 2007 08:28

Nu mina vänner bär det av till Bratwursten och surkålens land för att svinga en bägare eller två. Oktoberfest, here I come!!

Av Nettan - 4 oktober 2007 18:27

En dammsugare, en elvisp, en hårblås och en knappa klöver.

Ovido - Quiz & Flashcards